Posted by on 17 lipca 2019

WYBÓR NAPĘDU 9. Wybór napędu Najczęściej stosowanym rodzajem napędu pomp w zakładach komunalnych jest napęd elektryczny. Jeśli energia elektryczna jest dostarczana bez gwarancji ciągłej dostawy, konieczny jest napęd rezerwowy innego rodzaju, najczęściej napęd spalinowy. Napęd parowy ma zastosowanie wtedy, gdy para musi być produkowana również do innych potrzeb, np. do ogrzewania pomieszczeń w okresie zimowym. Jeżeli ma być zastosowany napęd spalinowy, to o wyborze typu silnika decydują: względy ekonomiczne, zapotrzebowanie miejsca oraz specyficzne-warunki miejscowe. [przypisy: arkadiusz majerski, castorama osowa, selt opole ]

Powiązane tematy z artykułem: arkadiusz majerski castorama osowa selt opole

Posted by on 17 lipca 2019

WYBÓR NAPĘDU 9. Wybór napędu Najczęściej stosowanym rodzajem napędu pomp w zakładach komunalnych jest napęd elektryczny. Jeśli energia elektryczna jest dostarczana bez gwarancji ciągłej dostawy, konieczny jest napęd rezerwowy innego rodzaju, najczęściej napęd spalinowy. Napęd parowy ma zastosowanie wtedy, gdy para musi być produkowana również do innych potrzeb, np. do ogrzewania pomieszczeń w okresie zimowym. Jeżeli ma być zastosowany napęd spalinowy, to o wyborze typu silnika decydują: względy ekonomiczne, zapotrzebowanie miejsca oraz specyficzne-warunki miejscowe. [przypisy: arkadiusz majerski, castorama osowa, selt opole ]

Powiązane tematy z artykułem: arkadiusz majerski castorama osowa selt opole