Posted by on 19 września 2018

Między wirnikiem a stojanem wbudowana jest tuleja, składająca się z pierścieni stalowych i z materiału izolacyjnego. Tuleja ta jest trwała, wytrzymała przy dowolnych ciśnieniach wewnętrznych oraz zewnętrznych i jest zupełnie nieczuła na działanie ciepła i zmian temperatury, tak że dostanie się wody lub wilgoci do komory stojanowej jest niemożliwe. Tuleja uniemożliwia powstawanie elektrycznych prądów wirowych, wskutek czego współczynnik sprawności- takiego silnika podwodnego nie ustępuje sprawności normalnego silnika z wirnikiem krótkozwartym. Zespół powinien być umieszczony na takiej głębokości, aby zwierciadło czynne wody nie obniżało się poniżej sita ssawnego między pompą a silnikiem. [patrz też: styrodur a styropian, wiata garażowa projekt, komora osadu czynnego ]

Powiązane tematy z artykułem: komora osadu czynnego styrodur a styropian wiata garażowa projekt

Posted by on 19 września 2018

Między wirnikiem a stojanem wbudowana jest tuleja, składająca się z pierścieni stalowych i z materiału izolacyjnego. Tuleja ta jest trwała, wytrzymała przy dowolnych ciśnieniach wewnętrznych oraz zewnętrznych i jest zupełnie nieczuła na działanie ciepła i zmian temperatury, tak że dostanie się wody lub wilgoci do komory stojanowej jest niemożliwe. Tuleja uniemożliwia powstawanie elektrycznych prądów wirowych, wskutek czego współczynnik sprawności- takiego silnika podwodnego nie ustępuje sprawności normalnego silnika z wirnikiem krótkozwartym. Zespół powinien być umieszczony na takiej głębokości, aby zwierciadło czynne wody nie obniżało się poniżej sita ssawnego między pompą a silnikiem. [patrz też: styrodur a styropian, wiata garażowa projekt, komora osadu czynnego ]

Powiązane tematy z artykułem: komora osadu czynnego styrodur a styropian wiata garażowa projekt