Posted by on 11 września 2018

Whitney Museum of American Art / Architect: Marcel Breuer i Hamilton Smith, Architekci; Michael H.
Irving, Konsultant Architekt Marcel Breuer, urodzony na Węgrzech w 1902 r., Kształcił się pod manifestem Bauhausu.
Jest to prawdopodobne, dlatego Breuer jest dobrze znany zarówno ze swoich projektów mebli, jak i licznych dzieł architektury, od małych rezydencji po monumentalną architekturę i budynki rządowe.
Jego kariera rozkwitała w okresie modernistycznym we współpracy z architektami i projektantami, takimi jak założyciel Bauhaus Walter Gropius, Le Corbusier i Mies van der Rohe.
W 2009 r.
Centrum Badań Specjalnych Kolekcji Syracuse University otrzymało grant krajowy na naukę humanistyki, dzięki któremu zaczął tworzyć cyfrowe archiwum Marcel Breuer.
Cyfrowe archiwum, dostępne online, jest wspólnym wysiłkiem kierowanym przez bibliotekę i obejmuje takie instytucje jak Bauhaus-Archiv Berlin, Stiftung Bauhaus Dessau, Eidgenössische Technische Hochschule Zürich, Uniwersytet Harvarda, Archiwa Sztuki Amerykańskiej w Smithsonian Institution, University of East Anglia oraz Vitra Design Museum.
W pierwszej fazie, która obejmuje prace Breuera do 1955 r., Jest digitzing ponad 30 000 rysunków, fotografii, listów i innych powiązanych materiałów z jego pracy.
Więcej o karierze Marcel Breuer i archiwum po przerwie.
Jak wspomnieliśmy, stworzenie strony internetowej i digitalizacja materiałów archiwalnych stworzonych przed 1955 r.
Zostały sfinansowane z grantu 2009 z National Endowment for the Humanities.
Biblioteka pracuje obecnie nad pozyskaniem finansowania na drugą fazę projektu, co pozwoli na digitalizację pozostałych papierów Breuera.
Robinson House, Widok z północnego-wschodu / Architekt: Marcel Breuer / Fotograf: Robert M.
Damora Etap archiwizacji cyfrowej opiera się na funduszach, które pozwolą na ukończenie kolekcji z pracą Breuera od 1955 r.
Do śmierci w 1981 r.
wiek 71 lat.
Rok 1955 stanowi także punkt zwrotny w karierze Breuera.
Breuer rozpoczął karierę jako pierwszy student, a następnie jako nauczyciel w Bauhaus, stanowisko, które uzyskał w 1925 roku.
Nawiasem mówiąc, był to również rok, w którym Breuer zdobył uznanie za projekt Wassily.
krzesło, rurowe krzesło ze stali.
elegancki i funkcjonalny.
reprezentowało przemysłową estetykę i formalną prostotę okresu modernistycznego.
Robinson House, Rysunek prezentacyjny / Marcel Breuer W 1937 został zaproszony przez instruktora i kolegę Waltera Gropiusa do zostania wykładowcą na Uniwersytecie Harvarda w Cambridge w stanie Massachusetts.
Tam on i Gropius pracowali razem we wspólnej firmie architektonicznej.
W 1941 Breuer odłączył się od Gropiusa i otworzył własną praktykę.
Wiele wczesnych prac Breuera stanowiło eksplorację powojennego życia.
Projekty takie jak dom.
Bi-jądrowy.
były jednymi z wielu, które zostały opracowane z tego okresu przez Breuera i jego współczesnych.
Była to epoka powojennego boomu, nowych materiałów i gałęzi przemysłu, prefabrykacji i towarów związanych z posiadaniem domu.
W latach pięćdziesiątych Breuer zaprojektował około sześćdziesięciu prywatnych rezydencji.
Kariera Wassily Chair / Marcel Breuer Breuer stała się punktem zwrotnym, kiedy został powołany w 1953 r.
Do zaprojektowania w Paryżu centrali UNESCO (Organizacji Narodów Zjednoczonych ds.
Edukacji, Nauki i Kultury).
Ta publiczna i monumentalna budowla oznaczała powrót Breuera do Europy i projektów publicznych, a także początek fazy jego kariery, naznaczonej stylem brutalizmu i wykorzystaniem betonu jako głównego medium.
W tym czasie Breuer założył biuro satelitarne w Paryżu, aby zamaskować inne komisje europejskie, wciąż pracując nad projektami w Stanach Zjednoczonych.
Centrala HUD / Architekt: Marcel Breuer, Nolen & Swinburne, Architekci; Herbert Beckhard, Associate / Photograph: H.
Beckhard, listopad 1967 W 1963 Breuer rozpoczął pracę nad Whitney Museum of Art w Nowym Jorku, prawdopodobnie jednym z jego najbardziej znanych projektów publicznych.
Muzeum wyraźnie mówi o brutalnych tendencjach projektowych Breuera.
podstawowe zastosowanie betonu, formy o najwyższej masie i minimalnego oszklenia.
Whitney Museum of American Art / Architect: Marcel Breuer i Hamilton Smith, Architekci; Michael H.
Irving, doradca architekta W ciągu następnych kilku dekad Breuer zaprojektował projekty mieszkaniowe, różne budynki na uniwersytetach i w szkołach w całym kraju, muzea, ośrodki badawcze, ambasadę USA w Holandii i kilka budynków dla rządu Stanów Zjednoczonych w Waszyngtonie .
Jego kariera projektowa była również wypełniona różnymi iteracjami Wassily ego .
Krzesło i inne meble, których estetyka wciąż niesie dziś związki i wpływy.
Barry Bergdoll, uznany historyk architektury, pochwalił cyfrowe archiwum, wołające pracę Breuera
[więcej w: wiata garażowa projekt, powierzchnia zabudowy definicja, nomi szczecin ]

Powiązane tematy z artykułem: nomi szczecin powierzchnia zabudowy definicja wiata garażowa projekt

Posted by on 11 września 2018

Whitney Museum of American Art / Architect: Marcel Breuer i Hamilton Smith, Architekci; Michael H.
Irving, Konsultant Architekt Marcel Breuer, urodzony na Węgrzech w 1902 r., Kształcił się pod manifestem Bauhausu.
Jest to prawdopodobne, dlatego Breuer jest dobrze znany zarówno ze swoich projektów mebli, jak i licznych dzieł architektury, od małych rezydencji po monumentalną architekturę i budynki rządowe.
Jego kariera rozkwitała w okresie modernistycznym we współpracy z architektami i projektantami, takimi jak założyciel Bauhaus Walter Gropius, Le Corbusier i Mies van der Rohe.
W 2009 r.
Centrum Badań Specjalnych Kolekcji Syracuse University otrzymało grant krajowy na naukę humanistyki, dzięki któremu zaczął tworzyć cyfrowe archiwum Marcel Breuer.
Cyfrowe archiwum, dostępne online, jest wspólnym wysiłkiem kierowanym przez bibliotekę i obejmuje takie instytucje jak Bauhaus-Archiv Berlin, Stiftung Bauhaus Dessau, Eidgenössische Technische Hochschule Zürich, Uniwersytet Harvarda, Archiwa Sztuki Amerykańskiej w Smithsonian Institution, University of East Anglia oraz Vitra Design Museum.
W pierwszej fazie, która obejmuje prace Breuera do 1955 r., Jest digitzing ponad 30 000 rysunków, fotografii, listów i innych powiązanych materiałów z jego pracy.
Więcej o karierze Marcel Breuer i archiwum po przerwie.
Jak wspomnieliśmy, stworzenie strony internetowej i digitalizacja materiałów archiwalnych stworzonych przed 1955 r.
Zostały sfinansowane z grantu 2009 z National Endowment for the Humanities.
Biblioteka pracuje obecnie nad pozyskaniem finansowania na drugą fazę projektu, co pozwoli na digitalizację pozostałych papierów Breuera.
Robinson House, Widok z północnego-wschodu / Architekt: Marcel Breuer / Fotograf: Robert M.
Damora Etap archiwizacji cyfrowej opiera się na funduszach, które pozwolą na ukończenie kolekcji z pracą Breuera od 1955 r.
Do śmierci w 1981 r.
wiek 71 lat.
Rok 1955 stanowi także punkt zwrotny w karierze Breuera.
Breuer rozpoczął karierę jako pierwszy student, a następnie jako nauczyciel w Bauhaus, stanowisko, które uzyskał w 1925 roku.
Nawiasem mówiąc, był to również rok, w którym Breuer zdobył uznanie za projekt Wassily.
krzesło, rurowe krzesło ze stali.
elegancki i funkcjonalny.
reprezentowało przemysłową estetykę i formalną prostotę okresu modernistycznego.
Robinson House, Rysunek prezentacyjny / Marcel Breuer W 1937 został zaproszony przez instruktora i kolegę Waltera Gropiusa do zostania wykładowcą na Uniwersytecie Harvarda w Cambridge w stanie Massachusetts.
Tam on i Gropius pracowali razem we wspólnej firmie architektonicznej.
W 1941 Breuer odłączył się od Gropiusa i otworzył własną praktykę.
Wiele wczesnych prac Breuera stanowiło eksplorację powojennego życia.
Projekty takie jak dom.
Bi-jądrowy.
były jednymi z wielu, które zostały opracowane z tego okresu przez Breuera i jego współczesnych.
Była to epoka powojennego boomu, nowych materiałów i gałęzi przemysłu, prefabrykacji i towarów związanych z posiadaniem domu.
W latach pięćdziesiątych Breuer zaprojektował około sześćdziesięciu prywatnych rezydencji.
Kariera Wassily Chair / Marcel Breuer Breuer stała się punktem zwrotnym, kiedy został powołany w 1953 r.
Do zaprojektowania w Paryżu centrali UNESCO (Organizacji Narodów Zjednoczonych ds.
Edukacji, Nauki i Kultury).
Ta publiczna i monumentalna budowla oznaczała powrót Breuera do Europy i projektów publicznych, a także początek fazy jego kariery, naznaczonej stylem brutalizmu i wykorzystaniem betonu jako głównego medium.
W tym czasie Breuer założył biuro satelitarne w Paryżu, aby zamaskować inne komisje europejskie, wciąż pracując nad projektami w Stanach Zjednoczonych.
Centrala HUD / Architekt: Marcel Breuer, Nolen & Swinburne, Architekci; Herbert Beckhard, Associate / Photograph: H.
Beckhard, listopad 1967 W 1963 Breuer rozpoczął pracę nad Whitney Museum of Art w Nowym Jorku, prawdopodobnie jednym z jego najbardziej znanych projektów publicznych.
Muzeum wyraźnie mówi o brutalnych tendencjach projektowych Breuera.
podstawowe zastosowanie betonu, formy o najwyższej masie i minimalnego oszklenia.
Whitney Museum of American Art / Architect: Marcel Breuer i Hamilton Smith, Architekci; Michael H.
Irving, doradca architekta W ciągu następnych kilku dekad Breuer zaprojektował projekty mieszkaniowe, różne budynki na uniwersytetach i w szkołach w całym kraju, muzea, ośrodki badawcze, ambasadę USA w Holandii i kilka budynków dla rządu Stanów Zjednoczonych w Waszyngtonie .
Jego kariera projektowa była również wypełniona różnymi iteracjami Wassily ego .
Krzesło i inne meble, których estetyka wciąż niesie dziś związki i wpływy.
Barry Bergdoll, uznany historyk architektury, pochwalił cyfrowe archiwum, wołające pracę Breuera
[więcej w: wiata garażowa projekt, powierzchnia zabudowy definicja, nomi szczecin ]

Powiązane tematy z artykułem: nomi szczecin powierzchnia zabudowy definicja wiata garażowa projekt